I made this widget at MyFlashFetish.com.

2008年5月14日星期三

To: Peter

To: Peter (In college)

Can you do me a favor?

Just keep your mouth SHUT during the class!

Don't ask nonsense and waste our time. And please don't smoke, your mouth is so smelly that making us so sick. Also...don't act la, nobody will trust u unless u change your behaviour!You are too much!

If you want someone to respect u, please respect the others first.No one is going to discriminate against u,but u are really too over!

Don't make me kill u.








致:Peter (In Kxx Global Network Sdn Bhd)

我知道你很本事,但是我觉得你说的话有点过火,我知道开会时接电话是不好,但是,如果是急事呢?

你说就算是急事都不要接电话和回复,等散会才回复,因为Kxx开会是很重要哦…我不认为咯!如果是无聊的信息或电话,是可以稍後复电! But what if emergency?不好听说一句,人命都可能没有啊!

家人、亲戚、朋友都很重要!你们的话是不会影响我的思想与看法,也不会因为你们的出色而改变!
我反对!反对!OBJECTION!看来我很有资格当辩方律师…嘻嘻!

真对不起,开了那么多次会,我多数都是不认同的…因为我很支持自己的想法!哈哈…




没有评论: